Online sykkelbutikk
Har du spørsmål angående din seneste ordre? | Sjekk her!

Bestillingsprosess

Hvordan legger jeg en bestilling?
1. Legg til ønsket produkt(er) i handlekurven: Søk etter produktet du vil kjøpe og legg det i din handlekurv. De valgte produktene kan slettes fra handleku...
Kan jeg bestille via telefon?
Nei, vi kan ikke ta bestillinger via telefon.
Kan jeg bestille via mobilen?
Du kan legge inn en bestilling med nettbrettet eller smarttelefonen din når som helst. Klikk deg inn på vår nettside via den mobile nettleseren du ønsker. N...
Kan jeg reservere eller forhåndsbestille varer som ikke er på lager?
Det er ikke mulig å reservere eller forhåndsbestille en vare. Det er heller ikke mulig for oss å forutsi når en vare vil være tilbake på lager. Du kan allti...
Kan jeg be om en spesialbestilling for varer som ikke er tilgjengelige?
Det er dessverre kun de produktene du kan se på vår hjemmeside som er tilgjengelig. Vi har ingen mulighet å bestille et produkt vi ikke har i vårt varesorti...
Hva gjør jeg hvis jeg har tekniske problemer under bestillingsprosessen?
Vi prøver alltid å tilby våre kunder den beste handleopplevelsen i vår nettbutikk. For å kunne bruke alle funksjonene til nettbutikken vår, anbefaler vi at ...
Hva skjer etter at jeg har fullført min bestilling?
Etter din bestilling er fullført, vil vi sende deg en ordrebekreftelse på e-post. Denne inneholder varene du har valgt, din fakturerings- og leveringsadres...